برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمهی پایین کلیک کنید
برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( مدیریت و فرهنگ کسب کار )

· • • • • • • • °° • مدیریت و فرهنگ کسب کار مدیریت و فرهنگ کسب کار مدیریت کسب و کار چیست؟ شیوه های نوین مدیریت کسب و کار › › مدیریت کسب و کار چیست؟ شیوه های نوین مدیریت کسب و کار › › مدیریت کسب و کار فرایند برنامهریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل فعالیتهای یک شرکت یا سازمان برای دستیابی به اهداف و چشمانداز است در به تمامی جنبههای یک تجارت، از مدیریت کسب و کار چیست؟ انواع؛ اصول نکته کاربردی › مدیریت کسب و کار چیست؟ انواع؛ اصول نکته کاربردی › به طور خلاصه، مدیریت کسب و کار یعنی سازماندهی فعالیتها و تأمین منابع مورد نیاز برای دستیابی به اهداف سازمان بهتر است برای پاسخ به سوال مدیریت کسب و کار چیست، به «ارزش آفرینی» هم اشاره فرهنگ کسب و کار وبلاگ سنجمان › › فرهنگکسبوکارفرهنگ کسب و کار وبلاگ سنجمان › › فرهنگکسبوکار تعهد بهرهوری حفظ کارکنان شهرت مثبت ارزشها ماموریت خط مشی محیط رفتارهای کارکنان فرهنگ شرکت می تواند به طور مستقیم بر میزان مشارکت افراد در کار خود تأثیر بگذارد هنگامی که کارکنان از فرهنگ محل کار خود لذت میبرند، احتمالاً تلاش و مراقبت بیشتری برای مسئولیتهای خود انجام میدهند فرهنگ قوی شرکت دارای ارزشهای واضحی است که میتواند کارکنان را برای موفقیت ترغیب کند همچنین میتواند ارتباط روشنی بین وظایف فردی هر کارمند و ماموریت ش بهرهوری کارکنان میتواند به طور مستقیم با فرهنگ شرکت مرتبط باشد افرادی که از جو کاری خود لذت میبرند احتمالاً کارشان را با کیفیت بهتری انجام میدهند بسیاری از سازمانها مرخصی با حقوق و مزایای دیگری را ارائه میدهند و به کارکنان فرصتهایی برای استراحت میدهند تا بتوانند در هنگام کار بهرهورتر باشند افراد مختلف به محیطهای متفاوتی نیاز دارند تا ب بسیاری از شرکتها تلاش میکنند تا فرهنگ خود را تا حد امکان پذیرا کنند تا بهترین نامزدها را برای یک موقعیت استخدام کنند و نگه دارند هنگامی که یک شرکت مزایای سخاوتمندانه و محیط کار مثبت را ارائه میدهد، متقاضیان با استعداد احتمالاً درخواست میدهند فرهنگ شرکت همچنین میتواند کارکنان فعلی را تشویق کند که به جای در نظر گرفتن فرصتهای شغلی دیگر، به شغل شرکتهایی با ارزشهای قوی که در جامعه خود فعال هستند، اغلب شهرت خوبی کسب میکنند که میتواند فرصتهای تجاری جدیدی ایجاد کند و مشتریان را به ارمغان بیاورد بسیاری از مصرفکنندگان از زمانی که یک شرکت یکپارچگی نشان میدهد و برای کارکنان خود با سرمایهگذاری در فرهنگ محل کار ارزش قائل است، قدردانی میکنند یک شهرت مثبت همچنین میتواند افراد با استعداد ارزشها، باورهای اولیه یک شرکت هستند که به شکلگیری طرز فکر و رفتار کارکنان کمک میکنند شرکتها ارزشهای خود را بر اساس نوع کاری که انجام میدهند و نیازهای کارکنان خود انتخاب میکنند هنگامی که به دنبال شغل جدید هستید، به دنبال شرکتی باشید که ارزشهای شما را به اشتراک بگذارد تا تجربه شما در محل کار را بهبود بخشد چند نمونه از ارزش های شرکت عبارتند ماموریت یک شرکت، هدف و اهداف کسب و کار را خلاصه میکند و انگیزه مشترک کارکنان را توضیح میدهد چشم انداز یک کسب و کار به طور مستقیم بر فرهنگ تأثیر میگذارد و همه کارکنان را تشویق میکند تا در جهت یک هدف مشترک کار کنند کارکنانی که به مأموریت شرکت خود ایمان دارند، احتمالاً روی رشد شرکت سرمایهگذاری میکنند و به کار خود متعهدتر هستند خط مشی شرکت شامل قوانین، مقررات و مزایای استخدام است سیاست با سرمایه گذاری در خشنودی کارکنان، پاداش دادن به موفقیتها و فراهم کردن فرصتهایی برای رشد، بر فرهنگ تأثیر میگذارد خط مشی شرکت میتواند تجربه کار یک کارمند در یک شرکت را غنی کند و نامزدهای واجد شرایط بیشتری را جذب کند نمونه هایی از سیاستهایی که بر فرهنگ شرکت تأثیر می گذارد عبارتند از طراحی محل کار و دفتر کار نیز میتواند به فرهنگ شرکت کمک کند شرکتی که برای همکاری منظم ارزش قائل است ممکن است طراحی دفتر باز را انتخاب کند در حالی که یک کسب و کار با بسیاری از کارگران مستقل ممکن است مکانی با دفاتر خصوصی انتخاب کند محیط همچنین شامل مزایایی مانند تجهیزات با کیفیت بالا، یک اتاق استراحت مجهز یا یک باشگاه ورزشی است برخی از شرکتها به اعمال و رفتار کارکنان یکی از جنبههای مهم فرهنگ شرکت است روشی که افراد کار خود را تکمیل میکنند و با یکدیگر در دفتر ارتباط برقرار میکنند، میتواند بر توانایی آنها برای موفقیت تأثیر بگذارد رفتارهای کارکنان که بر فرهنگ تأثیر میگذارد میتواند شامل رویدادهای تیم سازی، آداب ایمیل، به اشتراک گذاشتن قدردانی با دیگران و داشتن نگرش مثبت نسبت به مشتریان فرهنگ سازمانی چیست و چه مراحلی دارد؟ › › فرهنگ سازمانی چیست و چه مراحلی دارد؟ › › مراحل مدیریت تغییر فرهنگ سازمانی چیست؟ مراحل تغییر فرهنگ سازمانی عبارت است از درک واقعی کسب و کار داشتن دیدگاه تجاری مناسب، اهمیت بسیار زیادی در تغییر فرهنگ سازمانی دارد مدیریت کسب و کار چیست همراه با نکات کاربردی دایان افیلیت › › مدیریت کسب و کار چیست همراه با نکات کاربردی دایان افیلیت › › · مدیریت کسب و کار چیست؟ اصول مدیریت کسب و کار و انواع آن کدام است؟ در این مقاله بعد از تعریف موضوع به انواع مدیریت بازاریابی، مدیریت منابع انسانی و پرداخته ایم آموزش رایگان مدیریت کسب و کار آموزش رایگان بیزینس همیار › › آموزش رایگان مدیریت کسب و کار آموزش رایگان بیزینس همیار › › آموزش رایگان مدیریت کسب و کار یکی از چالشهای بسیار مهمی که ممکن است صاحبان کسب و کار با آن مواجه شوند، عدم مدیریت درست و اصولی کسب و کارشان میباشد این اتفاق بیشتر در ابتدا و هنگام رشد کسب و مدیریت هوشمند کسب و کار؛ معرفی راهحلهای نوآورانه و موثر › › مدیریت هوشمند کسب و کار؛ معرفی راهحلهای نوآورانه و موثر › › مدیریت هوشمند کسب و کار به استفاده از فناوریهای نوآورانه، تصمیمگیری مبتنی بر داده و فرآیندهای کارآمد برای سادهسازی عملیات، به حداکثر رساندن کارایی و هدایت رشد کسب و کار اشاره دارد
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید
دانلود مستقیم و سریع